onsdag 11 september 2013

Inspiration konstnär!

Så idag fick vi vår första riktiga blogguppgift typ??
Vi ska göra en presentation om en valfri konstnär och skriva om vår arbetsgång här på bloggen.








Jag funderar på att skriva om en konstnär som inte är så känd, NanoMortis. Hennes konst finns bara på deviantart.
Jag gillar verkligen hennes konst för hennes stil är så unik och intressant. Jag gillar också hur hon blandar olika ''konstmedel'', hon använder sig utav blyerts, vatten färger och digitala hjälpmedel för sina konstverk.

En annan person jag funderar att skriva om är kändisen Kyary Pamyu Pamyu.




Hon är framförallt sångerska men även modell, designer osv.
Hon har en väldigt unik stil och kallas ofta för ''japans lady gaga'', så jag tror hon skulle vara intressant att skriva om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar